Corner 2 Corner

Corner 2 Corner

Hivatalosan is visszavonult Chino

2016. augusztus 11. - C2C

Legutóbb még elhittük, hogy Marcos Maidana visszatér a ringbe, hogy néhány háborút még megvívjon, de az argentin most egyszer és mindenkorra szertefoszlatta a reményeket.

maidana-wins.jpg

Néhány hete még arról olvastunk, hogy az egyik leglátványosabb stílusú és legtisztaszívűbb bunyós Marcos Maidana újra felvenné a sok nagy háborút megjárt kesztyűit és már az edzőtábort szervezi a visszatéréshez, de ezeket a pletykákat most a bokszoló maga oszlatta el.

Marcos Maidana hivatalosan is visszavonul.

Ez persze nem meglepő azok után, hogy Maidana utoljára 2014 szeptemberében lépett ringbe, de az argentin bunyós közönségszórakoztató stílusa miatt senki nem bánta volna, ha visszatér.

Miután sok idő eltelt az utolsó meccsem óta volt időm gondolkodni és úgy döntöttem, hogy szögre akasztom a kesztyűimet.Természetesen a döntésem nem fog sokakat meglepni, hiszen az elmúlt időszakban egyre közelebb kerültem hozzá, ma pedig a szándékom végleges. 

Maidana 33 évesen, 40 mérkőzéssel a háta mögött hozta meg a döntést. 5 veresége van és mindössze 4 olyan bunyós volt, aki kibírta ellene a kiírt menetszámot, vagyis 31-en nem bírtak az argentin ütőgéppel és idő előtt megadták magukat. 

Azt kell, hogy mondjam nagyon büszke és hálás vagyok mindenért, amit a sporttól kaptam. El sem tudtam képzelni, hogy ilyen messzire juthatok, amikor először húztam kesztyűt, 15 évesen még otthon Margaritában. Azt hiszem sikerült Argentína nevét magasra tenni a világban, azok után, hogy nyertem két világbajnoki címet, volt, hogy győztem volt, hogy kikaptam, de mindig a legjobbakkal küzdöttem. Ma már nem érzem a motivációt és azt a tüzet, ami egykor bennem lángolt. Éppen ezért bejelentem a visszavonulásomat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://corner2corner.blog.hu/api/trackback/id/tr810116734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása