Corner 2 Corner

Corner 2 Corner

Floyd Mayweather elengedte a Conor McGregor elleni meccset

2016. szeptember 22. - C2C

De még így is saját magát tartja a MMA arcának. Nem akar visszatérni, helyette aktívan keresi az utódját. 

hi-res-85429aafce5ec06849ceff414d443df3_crop_north.jpg

A tavaly szeptemberben visszavonult Floyd Mayweather elégedett a jelenleg betöltött szerepével az ökölvívásban, és továbbra sem tervezi, hogy visszatérjen a kötelek közé. Néhány hónapja pedig még az is felmerült, hogy Mayweather a ketrec királyával, Conor McGregorral csaphat össze, de ebből természetesen semmi sem lett. Mayweather szerint az összecsapás a UFC pehelysúlyú bajnokán csúszott el. 

Én próbáltam összehozni egy meccset köztem és Conor McGregor között, de nem sikerült, úgyhogy tovább lépünk. Megtisztelve érzem magam, hogy én lehet az MMA és az ökölvívás legnagyobb alakja úgy, hogy már nem is vagyok aktív. 

Mayweather elmondása szerint jól érzi magát a partvonalon, és innentől olyan fiatal, feltörekvő bunyósokon akar segíteni, akik egy napon, olyan magasságokat érhetnek el, mint a magát csak szerényen a valaha élt legjobb bunyósnak tartó Mayweather. 

Remek karrierem volt. Jó érzés most a másik oldalon állni, és segíteni a fiatal bunyósokat, hogy megvalósítsák az álmaikat. Sokan vágynak arra, hogy a legmesszebbre jussanak, én pedig ehhez vagyok egy segítő kéz. 

A veretlenül visszavonult Mayweather már a karrierje alatt létrehozta saját promóciós vállalkozását, a Mayweather Promotionst, melynek kötelékébe már több világbajnok is tartozik, de a végső célja, hogy a bajnokok számát folyamatosan bővítse a jövő lehetséges nagy sztárjaival. A visszatérés pedig közel sem olyan prioritású, mint az utód megtalálása. 

Nem magammal vagyok elfoglalva. A fiatalokat segítem megtalálni a helyüket. Segítek nekik, hogy a következő Floyd Mayweather lehessen belőlük. Számomra jelenleg a Mayweather Promotions a legfontosabb, ahol a sportszórakoztatás múltja, jelenje, és jövője találkozik. Minden arról szól, hogy építsük és segítsük a fiatalokat.

Az tény, hogy Mayweather komoly ütemben igazolja a fiatal bokszolókat, és még Rióba is ellátogatott, hogy megnézze az olimpián végül csak ezüstéremig jutó Shakur Stevensont. A promóció eddigi legsikeresebb versenyzője, a WBC nagyközépsúlyú világelsője Badou Jack pedig közel áll ahhoz, hogy novemberben az IBF bajnok James DeGale-lel vívjon címegyesítő mérkőzést. 

 (Ha tetszett a cikk, és még jobban megismerné az ökölvívás világát, kövesse az oldalt a Facebookon is.)

A bejegyzés trackback címe:

https://corner2corner.blog.hu/api/trackback/id/tr8711735571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása