Corner 2 Corner

Corner 2 Corner

Már az első nap búcsúzott egy profi bunyós Rióban

2016. augusztus 07. - C2C

Hassan N'Dam már az első körben elvérzett. Carmine Tommasone győzött.

article-urn-publicid-ap_org-dbd2bcd0c3e94e7999d244ea6a570837-268qljqasc11fa99818284300d65-163_634x447.jpg

Az első nap búcsúzott egy profi ökölvívó a riói olimpián, miután a 81kg-ban induló kameruni Hassan N'Dam már az első fordulóban egyhangú pontozásos vereséget szenvedett a brazil Michel Borges ellen. A végső pontok 30-27, 30-27, 29-28 voltak. 

Nagyon csalódott vagyok. Egy jó bunyós volt az ellenfelem, de úgy érzem én jobb voltam. Túl lassan kezdtem, ezért csalódott vagyok, de nem bántam meg semmit.

Győzött viszont egy másik profi, méghozzá az olasz Carmine Tommasone. A 60kg-ban induló olasz bokszoló mindhárom menetet megnyerve egyhangú pontozással legyőzte azt a Lindolfo Delgadót, aki a selejtezőben kikapott a harmadik profi induló Amnat Ruenroengtől. 

Az olimpia minden atléta álma, ezért ez egy csodálatos dolog számomra. Amikor megtudtam, hogy kvalifikálhatok, azonnal meg akartam tenni. Ez volt az álmom.

305rio_olympics_boxing_men.JPEG

Ruenroeng magyar idő szerint vasárnap este kezdi meg az olimpiai szereplést az argentin Ignacio Perrin ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://corner2corner.blog.hu/api/trackback/id/tr419168620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása