Corner 2 Corner

Corner 2 Corner

Alvarez Golovkinról

2015. október 24. - C2C

A napokban a mexikói Canelo Alvarez elmondta mi a feltétele egy Golovkin elleni mérkőzésnek.

Canelo válasza vagy meglepő vagy nem mindenesetre azt mondta, hogy vagy 155 fonton bokszolnak GGG-vel vagy nem lesz meccs!

golovkin_and_alvarez_after_sparring.jpg

A mexikói továbbá beszélt azokról a kesztyűzésekről is, melyek még közte és a kazah között voltak, úgy öt évvel ezelőtt. 

A lényeg:

Korábban sokat kesztyűztünk együtt. Akkor 20 éves voltam. Golovkin erős bunyós, de a boksz más területein is kiváló képességei vannak. Én nem éreztem olyan erősnek, mint amennyire mondják az emberek, valószínűleg azért mert én is egy erős bunyós vagyok.

Itt a teljes nyilatkozat:

A bejegyzés trackback címe:

https://corner2corner.blog.hu/api/trackback/id/tr758017759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása