Corner 2 Corner

Corner 2 Corner

Amir Khan magabiztosan várja Alvarezt

2016. március 29. - C2C

 A brit ökölvívó úgy véli elmúlt meccsein a motiváció hiánya miatt nem villogott, de most pályafutása legnagyobb lehetőségét kapva és feljebb lépve két súlycsoportot erősebbnek érzi magát, mint valaha.

Amir Khan (31-3-(19KO)) május 7-én Saul 'Canelo' Alvarez (46-1-1-(32KO)) középsúlyú (pontosabban 155 fontos) WBC övét veheti célba. A brit ökölvívó korábban kisváltósúlyban szerzett világbajnoki címeket, ám elmúlt három meccsét már váltósúlyban vívta. Alvarez már több éve rendszeresen csak 155 fonton bokszol és sokan úgy vélik ez a súly túl sok lesz a korábban két kiütéses vereséget is szenvedő Khannak

Khan csak mosolyog a kételkedőkön és úgy érzi 155 fonton csak erősebb lesz, amivel komoly gondokat okozhat a mexikóinak:

Tudjuk, hogy Canelonak vannak gondjai a sokat mozgó bunyósok ellen. Nem is bokszol jól ellenük. Ezt láttuk Erislandy Lara és Floyd Mayweather ellen is. És most megint egy olyan ellen kell bokszolnia aki jól mozog. Gyors vagyok és jó lábaim vannak. Az erőm is megvan. Azzal, hogy fellépek 155 fontba, őszintén hiszem, hogy komolyabb lesz az ütőerőm, de persze nem bízhatok ebben vakon és a sebességem és ki kell használnom. 

 maxresdefault_2.jpg

Khan, aki ezüst érmet szerzett az athéni olimpián, már évek óta szeretett volna magának egy komoly meccset, leginkább Floyd Mayweather vagy Manny Pacquiao ellen. Ezeket végül nem kapta meg és helyette Devon Alexander, illetve Chris Algieri elleni összecsapásokkal kellett beérnie, amire elmondása szerint nehéz volt megfelelően feltüzelnie magát:

Ezen a meccsen egy új Amir Khant fognak látni és nem a régit. Nehéz volt megtalálnom a megfelelő motivációt, amikor ezekkel a srácokkal bunyóztam. Nem akarok tiszteletlen lenni sem Algierivel, sem a többi sráccal akivel bokszoltam az elmúlt években. Mindig egy nagy meccsre vártam Mayweather vagy Pacquiao ellen és amikor azok kútba estek nehéz volt motivációt találnom, de most, hogy megkaptam karrierem eddigi legnagyobb lehetőségét Canelo ellen, tudom nem hibázhatok. Ez egy nagy lehetőség, ezért nem is dobhatom el. Mindig egy nagy meccsre vártam és most végre eljött az én időm. Nem pusztán győzni fogok, de bebizonyítom miért vágytam egy ilyen kaliberű összecsapásra. 

Canelo és Khan május 7-én néznek majd farkasszemet Las Vegasban a vadiúj T-Mobile Arénában.

A bejegyzés trackback címe:

https://corner2corner.blog.hu/api/trackback/id/tr818544526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása