Corner 2 Corner

Corner 2 Corner

Tragikus motorbalesete után edzőként tér vissza Paul Williams

2016. március 18. - C2C

2012 óta tolószékben él, de most újra úgy érzi magát mint az első meccse előtt.

paul-williams_3.jpg

A még most is csak 34 esztendős Williams élete talán legnagyobb meccsére készült Canelo Alvarez ellen, amikor 2012 májusában súlyos motorbalesetet szenvedett, melynek következtében deréktől lefelé lebénult. Williams korábban Sergio Martinez, Erislandy Lara és Antonio Margarito ellen is bokszolt, váltósúlyban világbajnoki címet is szerzett és mindössze két vereséggel zárta a pályafutását. Március 25-én azonban már edzőként tér vissza a sporthoz a fiatal Justin DeLoach sarkában. 

Újra kitört rajtam a frász, mint az első mérkőzésem előtt. Most viszont úgy kell gondolkoznom, ahogy a korábbi edzőm gondolkodott és át kell adnom Justinnak, amit én tudok.

Williams boldog, hogy új fejezetet nyithat edzőként és nem foglalkozik a múlttal:

Egy kicsit lehet önző voltam az elején. Nem tudtam elfogadni, hogy kimaradok a bunyókból. Én akartam lenni, aki bokszol. De ez elmúlt. Jól érzem magam. Amit történt, megtörtént, ez van. Ez lesz az első alkalom, hogy visszatérek ebbe a világba. Imádom a bokszot.

 

 Justin DeLoach ellenfele a veretlen Dillon Cook lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://corner2corner.blog.hu/api/trackback/id/tr218491526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása